نمی دونم چرا امسال انقدر جو اول پاییز منو گرفته و همش رفتم تو حال و هوای روزهای مدرسه بخصوص دوران دبستان.من دلم کودکی میخواد و روزهای خوب اول مهر.هیچ سالی اینطور نبودم و همیشه از شهریور عزا میگرفتم که داره مهر میاد .حتی الان که سالهاست مدرسه نمیرم ولی نمیدونم چرا امسال انقدر هوایی شدم شاید چون داره دوران جوونیم کم کم به انتها میرسه دلم میخواد برگردم به دوران دبستان با همه سختیهاش

نظرات 3 + ارسال نظر
نیکا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://colorsofawoman.blog.com/

خوش به حالت

چرا خوش به حالم نیکا جان؟بابت روزهایی که رفته و دیگه برنمیگرده؟

سپیده یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

اخییییییییییییییی منم بعضی وقتا اینجوری میشم ولی سریع برمیگردم به حالته اولم
از اینکه ادم مجبور باشه صبح ساعت ۷ بیدارشه بره مدرسه متنفرم
باورکن الان خیلی راحتیم من که دیگه دوست ندارم برم دبستان و راهنمایی و دبیرستان

نیکا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://colorsofawoman.blog.com/

کودکیِ خوبی داشتی حداقل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد