هوای بهشتی

به به چه هواییه امشب!مدتهاست همچین هوایی رو تجربه نکرده بودم.هوای خنک طوری که ادم کمی سردش میشه.بوی بارون و بوی یاس توی حیاط که با هم ترکیب شده و ادم رو مست میکنه.میبره به یه زمان و مکان دیگه.اونم برای من که مدتهاست از کسالت و یکنواختی رنج میبرم و دلم میخواد برای یه مدت طولانی یا حداقل یک ماهه ازین شهر شلوغ و از ادماش دور باشم.مثلا برای یک ماه برم تو جنگل زندگی کنم در سکوت و سادگی و دور از هیاهوی زندگی شهری.اما حیف که الان نمی تونم برم مسافرت.اما انگار امشب برای چند ساعتم که شده دارم هوای جنگل رو حس می کنم.الان پنجره رو باز کردم و دارم از عطر نم نم بارون و گل یاس لذت می برم.کاش میشد برم پیاده روی.حیف که این موقع شب نمیشه.دوس دارم امشب توی همین اتاق با پنجره باز بخوابم و مثل اول صبحهای پاییز که هوا خنکه و ادم سردش میشه پتو رو بکشم رو سرم.شاید فردا رفتم چیتگر یا ولنجک.از الان کلی اشتیاق دارم تا فردا بیاد و ببینم هوا چطوره.

نظرات 1 + ارسال نظر
نفس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://princess91.blogsky.com/

امروز که هوا عالی بود
بارونی
من که عمرا از بارون خوشم نمیاد ولی امروز یه چیز دیگه بود رفتم زیر بارون خیلی کیف داد جای شما خالی
ایشالا فردا هوا باب میلته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد