این زندگی کوفتی

خب ، این وضع و حال این روزهای منه:تا 9 صبح بخوابم.بعد خسته و بی حوصله از رختخواب پاشم. تا 11 وقت تلف کنم یا پشت کامپیوتر باشم مشغول اینترنت بازی.بعد همش حرص بخورم که امروزم داره میگذره و هنوز درس نخوندم.دیگه خسته شدم از خودم و از این اوضاع از نظر احساسی همه خیلی به ریخته هستم.بیش از هر زمان دیگه ای دلم عشق میخواد.و این که یکی دوستم داشته باشه و بهم محبت کنه.خیلی زور سر هر چیز بیخودی اشکم درمیاد.


نظرات 2 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://dardeledokhmalane

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین و جالب اینکه مثل من بهار هستین
دوست من حرص نخور سعی کن با اتکا با خدا کارتو انجام بدی ان شاءالله موفق میشی و بر مشکلات زندگی غلبه می کنی و با آرامش کارهایت را انجام می دی
پیش من هم بیا خوشحال میشم

سلام دوست خوبم.ببخشید دیر جواب دادم.خیلی وقت بود حوصله آپ کردن نداشتم.ولی وبت برام باز نمیشه ها.

مهرنوش یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://kochneshin.blogsky.com

سختی زندگی به من یاد داد که فقط خودم می تونم تنهایی ام را دل پذیر کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد